O firmie
O FIRMIE
POZNAJ NAS
Jesteśmy firmą z dużym doświadczeniem i ugruntowaną pozycją rynkową. Oferujemy kompleksowe usługi z zakresu wynajmu personelu tymczasowego. Działamy głównie na terenie Polski, Niemiec i Ukrainy.
Przez lata zdobyliśmy bogate doświadczenie w obszarze działań HR. Naszymi Klientami są zarówno duże i znane, jak i mniejsze przedsiębiorstwa, prowadzące działalność w różnych branżach. Zatrudniamy zespół profesjonalistów w zakresie HR, który doskonale znają rynek pracy i wiedzą jak odpowiednio dopasować rozwiązania do potrzeb i oczekiwań Klienta.
Cechuje nas kreatywność w działaniu i umiejętność wykorzystania nowatorskich rozwiązań w dziedzinie zarządzania zasobami ludzkimi. Jednocześnie stale skupiamy się na zachowaniu wysokiego poziomu obsługi Klienta. Zapewniamy kompleksową obsługę w zakresie pracy tymczasowej, dzięki czemu nasi Klienci mogą efektywnie funkcjonować w warunkach współczesnej gospodarki.
Zależy nam na tym, aby nasi Klienci odnosili sukcesy i byli jak najbardziej zadowoleni ze współpracy, dlatego aktywnie działamy na rzecz ich rozwoju. Równie ważną dla nas kwestią jest stałe wsparcie i podnoszenie kwalifikacji pracowników Instore Solution Services Polska. W codziennej pracy kierujemy się szacunkiem, uczciwością oraz rzetelnością. Priorytetem są dla nas zawsze potrzeby Klienta i Pracownika
MISJA I WARTOŚCI
Naszą misją jest aktywne współtworzenie i doskonalenie rynku pracy, przy jednoczesnym dążeniu do uzyskania na nim pozycji lidera.
NASZE WARTOŚCI
ROZWÓJ
Nieustannie podnosimy i doskonalimy umiejętności naszych pracowników, dzieląc się zdobytą wiedzą i doświadczeniem.
INNOWACYJNOŚĆ
Wykorzystujemy nowatorskie i kreatywne rozwiązania w obszarze zarządzania personelem oraz obsługi Klienta.
PROSTOTA
Działamy w oparciu o przejrzyste i zrozumiałe zasady współpracy.
NASZE CELE
- Ugruntowanie pozycji w gronie czołowych polskich firm, charakteryzujących się fachową i profesjonalną obsługą Klienta na najwyższym europejskim poziomie.
- Stosowanie zasad przejrzystości, tj. właściwych, poprawnych
i terminowych rozliczeń wynagrodzeń Pracowników oraz Klientów. - Zapewnianie Klientom jak największej satysfakcji z oferowanych przez nas usług, poprzez staranną realizację wszystkich ustaleń.
UCZCIWOŚĆ
Wymagamy od siebie i innych przestrzegania zasad wzajemnego szacunku i zaufania, dbając przy tym o najwyższą jakość świadczonych przez nas usług.
WSPÓŁPRACA
Pracujemy razem jako zespół, przyczyniając się do osiągania wspólnych celów.
GRUPA INSTORE SOLUTION SERVICES POLSKA
Jesteśmy holdingiem spółek, których zakres działań obejmuje m.in. usługi logistyczne, pracę czasową, obsługę kas, inwentaryzacje, badania marketingowe. Grupę Instore Solution Services Polska tworzą spółki zatrudniające doświadczonych specjalistów, którzy zapewniają Klientom usługi najwyższej jakości.
INSTORE SOLUTION SERVICES POLSKA Sp. z o.o. – praca tymczasowa obszar działania Polska (pracownicy z Polski i Ukrainy)
Instore Solution Services Polska UA Sp. z o.o. – praca tymczasowa obszar działania Polska (pracownicy ze Wschodu)
Logistic Intelligence Services (LIS) – praca tymczasowa / pośrednictwo pracy, Team Services (obszar działania – Niemcy).
Logistic Personal Services (LPS) – praca czasowa (obszar działania – Niemcy).
INVENT Sp. z o.o. – usługi inwentaryzacyjne dla branży handlowej, logistyki i produkcji (obszar działania – Polska, Niemcy, Francja, Szwajcaria, Włochy, Luksemburg, Czechy, Austria, Słowenia, Albania).
Perspecto Marketing Systems – badania marketingowe skupiające się na pomiarze satysfakcji Klientów oraz jakości obsługi i działań promocyjnych.
Professional Personal Lease (PPL) – nowoczesne usługi zarządzania personelem oraz specjalistyczne doradztwo w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi (obszar działania – Polska).
Jobbay – własny portal pracy
WŁADZE SPÓŁKI
Patrycja Pukmiel Prezes Zarządu
Związana jest z firmą INSTORE SOLUTION SERVICES POLSKA od 2003 roku. Specjalizuje się w kontaktach z Klientami, negocjowaniem i finalizowaniem umów. Posiada ogromną wiedzę
i doświadczenie w zakresie współpracy z kontrahentami. Znajduje to odzwierciedlenie w nawiązywaniu silnych i trwałych relacji międzyludzkich, zarówno na szczeblu zarządzania kadrą pracowniczą, jak i reprezentowania firmy.
Krzysztof Tobolski Prezes Zarządu Instore Solution Services Polska UA Sp. z o.o.
Z Grupą INSTORE SOLUTION SERVICES POLSKA jest związany od 06.06.2003 roku. W zarządzie spółki Instore Solution Services Polska UA zasiada od początku jej powstania. Sprawuje również funkcję Dyrektora Operacyjnego w Instore Solution Services Polska SP. z o.o. Posiada wieloletni staż pracy oraz duże doświadczenie w branży usług personalnych. W swoich działaniach opiera się na perfekcjonizmie, a obiektywizm jest nieodłączną cechą podejmowanych przez niego działań. Wierzy, że rozwój firmy zapewnia zgrany, wykwalifikowany zespół. Jest człowiekiem obdarzonym ogromnym poczuciem humoru i autoironii. Jego umiejętności, wkład i zaangażowanie są nieocenione, a doskonałe zdolności interpersonalne pozwalają na utrzymanie dobrych i długofalowych relacji zarówno z pracownikami, jak i z klientem.